ugurcanz 183de anne baba olarak birlikte aynı evdesiniz. Denetime gelirler. Aksi falan hoş bir durum ile karşılaşmazlarsa denetime gelen memurlar, çocuğunuzun iyiliği için yurda götürebilirler.
Yani sizden de uzak kalır babasındanda.
Hayır evlilik birliği içinde kocaniza böyle düşman olmanız da ayıp bence. Arkasından sikayetler falan. Evlilik mi bu? Açığı arama düşman evi mi?
Sorunlu bir evlilik varsa aile birliği kalmamıştır boşanın o zaman. Kendinizi ve çocuğunuzu çok düşünüyorsanız.