Dorilla oncelikle konusarak, oyunlarla anlattim.
Ayisini emzirdim uyuttuk, meme de uyudu. Vs.
Ilk memesiz uykuya gecisi cidden zordu, ama gece uyanmasi da, sonrak gunler de okadar zor gecmedi.
Aydinlik ortamda emzirdim, dislerini fircaladim. Sonra karanlik odaya gectik.
Ve perdeyi acip kizima, baaak karanlik oldu, uyku vakti.
Herkes uyudu, baba uyudu, kedi uyudu, agac uyudu gunes uyudu meme de uyudu.
Hadi kizim da uyusun.
Meme istediginde agladi, kucagimdan hic birakmadim. Aglamasi dinene kadar hep ayni seyleri soyledim, camdan baktirdim.
Hep sevdim, guzel sozler soyledim.
Ilk gece ilk memesiz uykuda, aglamaktan yorulup uyudu.
Gece uyandiginda yine bi meme krizi vardi ama, daha sakince.
2.gun gece uyandiginda su teklif ettim, icti ve biraz aglayarak uyuydu.
3.gun sadece mizmizlanarak uyudu.
Sonra su istediginde icti, istemediginde uykuya geri dondu
Ayagimda sallayarak uyutuyordum, aglatmadan, salla dur yontemiyle evitim vermistim amaaaa, hastanede yatarak tedavi gordu, o donemde yiine mecburen sallamaya donduk😅
Mumkunse desteksiz uyku olsun, ama biraktirma surecinde bence cok strese sokma, destekle uyuyorsa, yine oyle devam et, bir hafta sonra da desteksiz uykuya alistirisin