Elayberosmom valla canim aglatmadan gece beslenmesi kesilmiyor.
Ozletle, uyku rutini olusturduk.
Pijama, meme, dis fircalama ve uykuya gecis.
Gece uykusuna gecerken meme destegini kaldirdik.
Ilk 3 gun gercekten de zordu, ilk memesiz uykusunda hatta, aglamaktan yorulup uyudu bebegim.
Gece uyandiginda da meme yerine su teklif ettim, kabul etti etmedi, tekrar aglayarak uykuya.
Tum bunlari yasarken, bebegimle hep konustum, memenin uyuduginu, gunduz uyanacagini o zama emebilecegini soyledim.
Ve tum bu krizlerinde kucagimda, severek oksayarak guzel sozler soyleyerek, sakinlesmese de, ben sakince sevdim kucakladim.
Ilk uykusu cooook zordu, gece uyandiginda okadar da zor gecmedi.
Ve 3.gunun sonunda, sadece mizmizlanarak uykuya daldi, aglamadi.
Bu surecte oncelikle senin kararliligin onemli, geri adim atmaman, sakin ve sabirli olman🥰
Dis ve hastalik donemlerinde, gece emzirdigim oldu, ama onu yine aliskanlik yapmadan, cok uzatmadan hemen eski duzenimize donduk.