Arkadaşlar şaka felan mısınız yaklaşık 3-4 gündür araştırıyorum bu konuyu kızım ayın 8 inde 3 aylık oluyo ve ben deldiricem yarın yok kendi bedeni yok kendi karar versin hangi kızın kulagında delik yok hele şimdikilerin kulaklarında 10 tane delik var şu an acıyı hissetmedikleri için erken deldirmek iyi diyolar canı yanmaz diye ablamın kulağını 3 aylıkken deldirmiş annem hiç bişey olmamış benim kulagımı 1 yaşında deldirmiş benim kulagım hala bazen yara olur iltihaplanır tıkanırdı hatta 6 yaşında gene deldirmiştim de canımdan can gitmişti o yüzden o kadar gece bırakmayı kesinlikle düşünmüyorum sizde abartmayın kendi bedeni kendi kararı diye