Aselim38 insan istiyor kilo alsin ama gercekten bizimkide kilodan dolayi cok hantal 3300 dogdu mama takviyeli buyuttum ondan mi bilmem aldi kilo e kilo almasin diye cogu seyi çocuktan kacirmasi da var 😐 bende oldum olasi kiloluydum 30 yaşımdayım hala sınırlı beslenirim kilo almamak için eninde sonunda 2 yaşını geçtiklerinde tüm bebekler benzer olacak üzülmeyin