Aselim38 benim komsumun oglu 3 yaşinda .11 kilo 78 sm😑.3600 kilo 54 sm doğulmjş ama.hem meme hemde en pahali mamayla beslenmiş.+sebzesi yemekleri hepsi dikkate aliyo annesi.gelki 11 kilo.benim bebeyimin doktoru onun da doktoru.kna çok zayif dedi.gerçekten zayif bi bebek yani.tüm gunu ellerinde abur cubur ne bileyeim peçenye ekmek patates haşlamasi yumirtrasi herşeyyy herşeyy gelki kilo almiyo.