Bebeginibekkleyenn limon11 37 hafta doğdu 3 haftalık gerilik vardı 2.100 Dr doğdu 25 gün hastaneden kaldı
Nesrin_kumral limon11 limon11 bnm kızımda karnimda gelişmedi 35 hafta sanırım yada 36 2100 doğdu şuan iki aylık çok şükür ilk ay sadece 700 gram almıştı bu ay daha iyi
Sevvl limon11 ben yaptım ikizlerim 1 ay gerıydı 35 jafta 33 32 uyumlu doğdular 1950 1750 1 ay küvöxde kaldılar suan 1 yaşında ve hiç bir sağlık sorunumuz yok yaşıtları ile denkler diyor Norolojı hiç merak etme
Bebeginibekkleyenn Nesrin_kumral Ciğerleri gelişmemişti. Ve topuk kanımız kötü çıkmıştı sonra düzeldi 🌸
Kelebekakkor99 limon11 40 haftada 35 hafta olculerle doğum yaptım bebeğim 9 aylık hala gerilik var diye nöroloji yollarındayım 😔😔😔
kumraldenizkizi Preekalampsi ve rahim çeltiklenmesine bağlı olarak oğlumda gelişim geriliği vardı, iyi bir bakımla 36+5 de 1850gr olarak doğum gerçekleşti. 42 gün yoğun bakımda kaldı. Şimdi şükür 10.5 aylık