annelikgunlerim Ayse1235 benim erken doğum olacağı belliydi hastanede yatiyordum ciğer geliştirici iğne olmuştum 4 doz solunum sıkıntısı yaşamadık biz enfeksiyon vs vardi toplam 48 gün kaldık
Ayse1235 annelikgunlerim anladım çok teşekkür ederim benim bebeğim solunum sıkıntısı yüzünden süreç uzuyor çıkamıyor da o yüzden sormak istedim kusura bakmayın 🤗
Ayse1235 aslan2715 kiloya bakmıyorlar canım galiba anladığım kadarıyla yani benim bebeğim 1880 doğdu 1600 e düştü şuan 2600 ama solunum sıkıntısı yaşıyor size bu şekilde veremeyiz diyorlar tam 1 ay oldu ve daha orda kalıcak kendi kendine nefes alamadan ve emmedi sürece bırakmıyorlar maalesef
minikveannesi0 limon11 Ben yaptım 1hafta önce. Gelişim geriliği vardı 32. haftada doğum yaptım şu an yoğun bakımda yatıyor.
yokyokyok Haftada doğum yaptım gelişim geriliği vardı 1.500 kilo doğdu 41 cm tam 28 gün küvez de kaldı 2 kilo olunca çıktı. Şuan 1 yaşına girecek kızım ve boy da kilo da 1 yaşa göre gidiyor düzeltilmiş ayını hesaplamıyoruz bile artık yaşıtlarını yakaladı rabbim yardım ediyor gerçekten 🙏🏻
Belcim30 limon11 erken doğum sayılmıyor ama kendi sancım ve açılmamla doğurmadım kızım 5.aydan sonra hem su azlığı hemde 2 hafta geriden geldi gelişim olarak küçük bir çocuk doğacak dedi doktor suyu da sınırdayken alalım dedi öyle doğurdum 38de 2550 doğdu kızım minikti emme refleksi daha tam gelişmemişti o yüzden biberonla verdim sütümü ve mama verdim ama sonra sarılık oldu küveze alındı 4 gün sonra çıktı beslemesini güzel yaptım geçti gitti
Newmomy limon11 tam gelişim geriliği değil ama 34. Haftada kilo alımı durdu ve benim sancılarım başladı. akciğer geliştirici iğne oldum ve doğum önleyici hap ve fitil kullandım anca 37+0 a kadar tutabildik. 2.550 kilo ve 48 cm doğdu kız bebek. Allah’a şükür doğduktan sonra bir problem olmadı
Belcim30 limon11 ablamın kızları 1900 ve sanırım 1600 1700 aradı doğdular 32.haftada çok miniklerdi ama maşallah iştahları güzeldi hiç bir geriliği olmadı kızların ve şimdi 8 yaşına girecekler maşallahları var 🤲💙
Cisemcagan17 Deletedmom_111 biz biraz aceleciyiz sanirim 😄 6 6 buçuk ayında desteksiz oturuyordu 7 buçuk aylikken alt on disler çıktı suan köpek dişleri çıktı 2 tane üst disler yok 😄😄 emekleme yok yüzüstü yatirinca ağlıyor koltuk altindan tutunca yürüyor
Deletedmom_111 Cisemcagan17 benimkide öyle emekleme yok. 34 haftada doğdu. 2.200 kilo. 10 aylık olduk . zamanı gelince hepsini yaparlar inşallah 🥰🌸
Cisemcagan17 limon11 biz emeklemiyoruz koltuk altindan tutunca yürüyor ama diğer herseyi normal hatta fazla hareketli çevremde gördüğüm diğer bebeklerden
mrymilay Merhaba . 35 haftaya uyumluydu bebeğim 37+1 de doğum oldu . 2470gr 45 cm boy 32 baş ölçüsü vardı şuan 4,5 aylık kilo boy hepsi olması gerektiği gibi 🫶🏻