emlkll Başta yan yatırıyordum o zaman çok ağlıyor ve yutuyordu serum fizyolojiği şimdi 5cc şırıngaya 4 cc doldurup yavaşça eşim kucağında hafif öne eğimli tutarken önce bir buruna 2 cc sıkıyorum yavaş yavaş sonra sırta pışpış sonra diğer buruna yavaş yavaş sonra yine pışpış.. Sadece burundan nefes alıyorlar canım mutlaka açılması lazım burunlarının rahat rahat uyusunlar. O minik serum fizyolojiklerden de almıyorum artık pahalıya geliyor. 100 cc serum alıyorum şırıngayla çekip çekip kullanıyorum 5 tane de şırınga alıyorum haftalık bitiriyorum. Merak ettiğin ne varsa YouTube ve instagramdan Osman Gönülal hocayı takip edebilirsin ben çok seviyorum kendisini