utkummm bendeki de normal ana kucagı ben kızımı koyarken sarkı söylüyorum, örnegın mutfakta iş yaparken ses cıkartıyorum kasıkları catalları birbirine vurup dikkatını cekiyorum yani sıkılmasın diye maymuna dönüyorum 🤣 bebeginizi normal kucaga aldıgımız gibi degilde tersine alın evi dolastırarak pış pış deyin izlerken uyuya kalıyor. Olmazsa gündüz kanguruya koyun ya da slinge.