Kızlar boşuna o kimyasallarla çocuklarınızı heder etmeyin inanın değmiyo ben kızıma denemedıgımı bırakmadım çok servet döktüm hepsi kenarda duruyor şimdi doktorlar bizden bıktı artık 😂 2 kere de geri gönderdi barkodu ıptal ettırdı arabada gezdir dedi herseyın ılacı zaman ilk baslarda ben nasıl yaparım nasıl geccek gunler dıyorum ınanın gecıyor dua edın sabır edin çok sabahlar ettim ben hiç dısarı cıkmıyorum insan yuzu goremıyorum ama cocugumla mutluyum onları sewin sarılın ☺️ Ağlasada artık paniklemiyorum alıştım çünki