Brck Lina2007 En güzeli rahat olmak ama oda yapıyla ilgili canım kolay doğmuyor bakimida zor olunca gerçekten insan düşünüp korkuyor Yinede Rabbim isteyenlere versin bizimde evlatlarımıza hayırlı uzun ömürler versin inşallah canım ❤️
Lina2007 Brck amin inşallah çünkü şu an düşünmüyorum zaten kızım çok hassas 8 aylık bi daha olursa hem disiklerim bile iylesmedi olduysa da Rabbım böyle nasip etti diyip sahip cikacagim
Brck Lina2007 Haklısın canım ama ilk zamanlar çok gecikme oluyor benimde sekiz aylıkken baya geçmişti korkmuştum ama birşey çıkmamıştı özellikle emziriyorsanız gecikme fazla oluyor
Brck Nergisim09 sende bizlerdensin o halde canim bu ay hepimiz böyle olmuşuz benim yarın sekiz kan verdim düşük çıktı negatif şükür ama henüz bekliyorum olmadım bende
153s34 Nergisim09 anaa kz bende post actim. Oructan dolayi midir ki yani smdi. Ay icime su serpildi biraz heee.
Nergisim09 Brck 2 ay önce dış gebelik amaliyatı oldum ilk adetimi amaliyattan 30 gün sonra oldum ikinci adetim böle oldu işte amaliyat la alakası yok çünkü ilk adetim gayet zamanın da geldi
Brck Nergisim09 Yinede öyle düşünme canım bende doğum sonrası adet oldum bir iki ay sonra birden olmayınca nasıl panik yaptım düzende gidiyordu diye ama normal çıktı sonradan oldum şimdi yine rayinda gidiyordu ramazanda baya geciktim hiç belli olmuyor canim
Nergisim09 Brck ramazana bağlıyorum canım bende hemde mevsimsel diye düşündüm hayırlısı ile olsak rahatlasak yaa bu arada ramazanı da bu gidişle 30 gün tutmuş Olcam😅😅😅
Kayraninannesi15 Brck yeterli beslenme olmadığında regl gecikiyor benimde yine de çok şüpheniz varsa test yapın ama gecikme normal yani ☺️
Brck Kayraninannesi15 Ayy sorma canım kaç gündür ne çektim bugün bı cesaret gittim kan verdim beta düşük çıktı negatif şükür ama adet olmadım henüz
Brck Nergisim09 Ayy bende aynısını düşündüm canım ramazabi full tutucam diye ama içimde içimi yedi tabi😊
153s34 Nergisim09 ayyy vallaha rhaatladm brazz ya ohhh. İnşaallah o yzdendirrr. Cok tesekkurleer. Su serptiniz 😁
yorgunanne4141 Brck hof benimde 10 gün geçikti gecen ay 23ğnde olmustum hala ne gelen var ne giden🙄 yusuf yusuf etmiyo değiilim haniiii 😂 ama benim zaten her ay 1 hafta erteleniyo inşallah yine öyledir sürekli geciyo böyle
153s34 yorgunanne4141 ayy bnmde oyle ama herkesn boyleymis normal galiba 😂 21 subatta olmstum bende en son. Hala gelen giden yok. Post acayim dedm snra bu postu gordum de rhatladm azicik 😂
Brck yorgunanne4141 Alemsin canım yaa hepimiz aynı durumdayız inan canım ne desekte içimiz içimizi yiyor 🤭birbirimize cesaret vererek ayakta duruyoruz 😃😃