Ipekaslankus34 Brck 10 gün geçti gelen giden yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ yarın test yapıcam artık (spiral var 2 yıldır )
mstfakbratalha agzimizintadikacmasin bu ben.tv2 de vardı 15.30 haberiniz vardır.Bir de gece saat 02.15 de onu da sahurda izlerim.
Brck Ipekaslankus34 Yinede stres yapma canım biz stres yaptıkça gecikiyor birde korunmasız olmadıysa yine pek korkma mevsimler de değişti artık malesef herşeyden çok çabuk etkileniyoruz
seninbenimlederdinne_ Brck spiral taktırdım 6-7 ay oluyor düzene giremedi tam olarak ondan içim rahat aslında ama yinede korkuyorum tabi 2. Gün yine gelen giden yok 🤷🏼♀️
Brck seninbenimlederdinne_ Daha erken ama canım iki gün birde söylediğin gibi düzensizlik gayet normal bence telaş etme❤️
Brck Lina2007 Haliyle yorgunluk aldığın ilaçlar stres hepsi gecikmesi için neden ben şahsen fazla evham yapıyorum haliyle dahada gecikiyor
Atailknur Brck 6 gün geçtikten sonra oldum. Benim üzüntüden ilk kez bu kadar gecikti. Ananem vefat etti. Hamile miyim diye aklım çıktı koruduğum halde. Testte yaptım negatifti ama olana kadar içim rahat etmedi.
Brck Atailknur Başınız sağolsun canım hepimizin gecikmiş bu ay böyle toplanmak iyi oldu biraz moral ve güvenim geldi şahsen En kısa sürede sende adet olursun insallah canim❤️
Brck Lina2007 En güzeli rahat olmak ama oda yapıyla ilgili canım kolay doğmuyor bakimida zor olunca gerçekten insan düşünüp korkuyor Yinede Rabbim isteyenlere versin bizimde evlatlarımıza hayırlı uzun ömürler versin inşallah canım ❤️