arbento devletin o adamı o lafin üstüne tükürüğüyle boğmamış olması ayrı rezalet 🙄 dağdaki itler devleti tükurüğüyle boğarken aauuvv halkın iradesi devlet tazyikli suyla boğunca nau nau ,iyilikte yaramıyor tükürük tercih ediyorlar demek ki 👀 kimseyi güzellemeye gerek yok seçim propogandalarinda bile k.d.stan rüyası görüp, türküsünü söylüyorlardı. Bugün değilse yarın kopacaktı dananın kuyruğu, devlet demir yumruğunu parti adı altındaki terör oluşumuna indirmeliydi baştan, ülkenin geri kalanını alınca da kayyum atanıyordu hazmedememek değil sorun ama şurası doğru karışıklık ve mağduriyet her zaman birilerinin işine gelir ,bu yüzden engel olmak yerine kaşırlar..