hazalrojhat Saygı çerçevesinde yapılanı haksızlık görüp ses çıkartana diyecek birşeyim yok. Fakat halk ayaklandı adı altında polise, askere taş ve molotof atan, yol kesen hatta ve hatta lojmanlara kadar saldırmayı dahi düşünen benim gözümde halk değildir maalesef. Yapılanı yanlış bulup gerekli yerlere başvurulabilir, tepki gösterilebilir ama artık şunu kabullenmelisiniz ki yapılanların suçlusu veya sorumlusu bu vatanın polisi ve askeri değil. Her olayda( konu ne olursa olsun) polise ve askere saldırılıyorsa burada bence hak aramak değil de kin gütmek vardır hanımefendi