Kızlar içime bej tisot giydim üzerine tulumu giydim ve önünü açık bikarip bej rengi gömlek giydim oldu yani o tunik i boşuna aldim neyse onlada başka kombinler yaparım arrik hahahaha kızlar burda beynim açıldı resmen onla o olmusmu hiç ya ne alaka ikiside farklı saçma olmuş hemen düzelttim ahahahha