theblackvirgo Kızlar gebeyim 5 aylık karın var tulum aldım ama askılı olduğu için üzerini biseyle kapatmam lazım gömlek denedim hoş durmadı ben beğenmedim bende başka bişey buldum aldım daha kargoda tesetturluyum bu arada sizce uydurabilmismiyim ya
Maran-21 theblackvirgo bence çok güzel olur da tulumu anlamadım neden tulum tercih ettiniz pantolondan daha mı rahat oluyor Olur yani üstüne. Beyaz da olabilir Buda olur için rahat olsun tesettürlü olunca önü açık olmaz mecbur böyle bol bişey olmalı pantolon da çok geniş değil zaten güle güle kullan
dilara_0 theblackvirgo tulumun içine uzun kol bady giyip üzerine gömlek ya da ceket alabilirsiniz çok hoş durur ☺️
tosbikannesi6 theblackvirgo ben görüyorum giyen arkadaşlari altına hasır bir sandalet üstüne de keten bir hırka yada onu açık gömlek olur oda krem penye kahverengi bir sal
theblackvirgo tosbikannesi6 kizz nasıl yani bu tulumun üzerine gömlek mi gider ya denedik olmadı hiç güzel durmadı göbeğimden kaynaklı yukarda durdu heryereim belli oluyordu gittim bunu aldım ayy yoksa almasamiydim
theblackvirgo Tatlican kız olmusmu yaa çok kararsız kaldım bidw gittim aldım insan bı sorarda öyle alır koşarak aldım resmen gsgsgaga napcam şimdi olurmu bu ikisi kahrevengi şal ile
Tatlican theblackvirgo Ya sanki bunun icinde bol kalicak gibi geldi bana daha dar kesim birsey guzel olmazmiydi yani ben hic giymedim kafani karştirmak gibi olmasn ama .Renk olarak guzel
gamzekuzeyege theblackvirgo bence beyaz gömlek kahverengi şal daha mantıklı olur ben olsam o şekilde kombinelerdim beyaz spor ayakkabı falan
theblackvirgo Tatlican renk uyumluysa tammdir kız bol olsun benim heryereim belli olmasın tesetturluyum ya gömlekle çok belli oldu uzuun ve bol bişey lazımdı bende bunu seçtim hahahaha ürün gelsin giyip size atcam islalah güzel durur aminnnn
gamzekuzeyege Bende gömlekle daha güzel olur gibi düşündüm önüne açık bırakabilirsin çok fazla göbeğin yoksa ya da hepsini düğmelemeyebilirsin
theblackvirgo gamzekuzeyege asko hepsini dugumledim çok şapşal durdu bide tam ağım belli oldu göbek yukarı çekiyor kumaşı hahahah bu yüzden senin dediğin gibi mesela ağını kaptcak bişey giyip bı sidort üzerine gömlek yapıp onu açık kalabilir ama o nasıl olur denemem lazım
Tatlican theblackvirgo Hee sen bunu uzerinemi giyceksin ayy kiz ben icine sandim ondan bol dedim ay kusura bakma ben en iyisi uyuyayim .
theblackvirgo gamzekuzeyege beyaz gömlek de var onuda denicem olmadı tulumu ellerim tunihi degerlendiririm ama tulum dacok güzel bwe
theblackvirgo Tatlican hahahahaha ustune giycem kizzz hahahaha Allah seni asko kapaliyim mecbur üstüne giycem açık olsam altına tisotle hallededdim napalim ayoll
gamzekuzeyege theblackvirgo tulumun güzel bende aynı kumaş sadece pantolon var efil efil aşırı rahat kumaşı ben onu dediğim gibi kombineliyorum
theblackvirgo Bir-prens-annesiii asko içine giyemiyom ki kapaliyim ya popom falan hep açıkta kalıyor ben öyle kendimi çıplak gibi hissederim peki şey dicem tulumu eleyip bu tunikle nasıl bir kombin yapabilirim altına pantolon ve şal ne renk gider