Yorgunmom_ yalnız 1 yaştan sonra kilo almaması az kilo alması normaldir. Benim oğlum 5 ay aynı kilo da kaldı birçok çocuk doktoruna sordum normal dedi.6 ayda 100 gr alması da normal hiç kilo almaması da normal. Bize doktorlar sorun yok dedi. Yenidoğan bebek gibi her ay kilo alması beklenmez zaten.