ahsengunesveannesi cnkl Allah’ım.sen koru ya nelere kaldık böyle.Bu Van’daki seçim sonucundan çıkan sebepten dolayı mı oldu.? Dikkat edin çok dikkat edin
cnkl ahsengunesveannesi Evet Van da seçimi kazanan kişi bir de Hakkariliymis galiba öyle okudum ayaklanma başladı yani anlayacağınız çok teşekkürler 🙏
MahsuruYok Sugarmommy halk iradesine sahip çıkmak için sokaklarda neyin eğlencesi ?? Ayrıca o parklar halkın ödediği vergilerle yapılıyor tabi ki gidecekler
Deryaumay Sugarmommy olaylari desteklemiyorum bu arada sakin yanliş anlamayin ama baştan aday çikmasina müsade edilmeyecekti o zmn ondan bahsediyorum olan sivil halka oluyor diye.
657 Deryaumay tam olarak bu ya anlayan bunu der olan sivile oluyo ben taraf bile tutmam ama bugün polise yapılan özellikle iftara yakın çok zoruma gitti keşke olamsa boyl şeyler
aura_meselesi_bu_sekerim kes_allahaskina nasıl güzel bir yermiş videolara bakıp öyle derdim Bugün olayları gördüm dehsete düştüm
kes_allahaskina aura_meselesi_bu_sekerim tabii ki çok güzel yer. Ben buralı değilim eşim buralı burda yaşıyoruz sevdiğim de bir yer ama yazık ettiler her yeri yakıp yıkmışlar ağaçları parkları aklına gelen her yer ya. Ee şimdi ne geçti elinize? Olan yaşadığınız, gezdiğiniz şehre oldu. Kendi milletinize kendiniz zarar verdiniz. Kuş beyinliler.
kuzeytobaby seninbenimlederdinne_ yok canım hem ayranım dökülmesin hem … madem çok destekliyor çocuğunu göndersin dağa bakalım. Yemez.
seninbenimlederdinne_ kuzeytobaby Ancak böyle platformlarda gelir anonim şekilde yorum atar cahil ve bilgisiz terörist aklıyla ama burda bile nefes aldırmam bunlar gibilerine..
657 seninbenimlederdinne_ o kadar güldüm ki yoruma seneler önce sizin gibiler doğu tarafi için aynı şeyi söylüyodular cahiliklerinden ben o devirin değiştiğini düşünmüştüm hala varmış ahh birde böyle devam edecek ya nesil yazık çok yazik
seninbenimlederdinne_ 657 İstersen gül istersen ağla ama haline bakılırsa gülmüyosun ağlıyosun beter ol
657 seninbenimlederdinne_ yanlışlarınla seni mübarek ramazan ayında Allah’a bırakıyorum sana en iyi cevap cahile sohpeti kestim
aura_meselesi_bu_sekerim Sugarmommy amacı sadece eğlence Eğlence mi ? Polisin üzerine tuğla atmak havai fişek atmak gerçekten bir eğlence turu mu oldu yada benim eğlence anlayışım mı gerilerde kaldı ?
Sugarmommy aura_meselesi_bu_sekerim benim eşim polis özel harekat hanımefendi eğlenceden kastım ateş olsalar mum yakamazlar. Burda yaşıyoruz bu eylemleri yapanların yaşı 15-20 arası gencecik çocuklar kendilerine eğlence sanmış durmak bilmiyorlar biz bunlardan korkmuyoruz bunlar anca çocuk parkı yakar saksı devirir işte olan bizim eslerimize oluyor fazla fazla mesai
Uykusuzhergeceeee 657 Normal olarak mı?! Türk milletini tükürüğüyle boğarız diyen birinden hayır gelmez. Kudursunlar iyi oldu bunları siyasete sokanlarda suç.
aura_meselesi_bu_sekerim kes_allahaskina virane gibi olmuş inanamadım bugünden beri yakinen takip ediyorum (eşim görevlendirme ile gideceği icin) Hiç ama hiç iç açıcı değildi İstanbul gibi yer Suriye’ye dönmüş
seninbenimlederdinne_ 657 O akıl tutulmanla yanlışı doğruyu sen mi öğretiyosun yanar döner hainliği bırak ve sana hizmet eden askerine polisine sahip çık , istediği olmadı diye sağa sola saldıran halka değil.
Gzd3264 Robinim birşey olsada askerimize polisimize iftiralar atılsa kötü sonuçlar gösterilse ne meraklısınız arkadaşım yaa napsınlar teslim olup canlarındanmı olsunlar herşey ortada
Deryaumay seninbenimlederdinne_ boyle soylemeyin ya savunma degil bu bastan aday çikartilmasaydi demek istiyoruz yoksa kime ne sivillerin cani yaniyor askerin polusin başi ağrıyor.