seninbenimlederdinne_ 657 yav he he işine bak zihni kötü olan sizin gibiler ve sen. Askere kim bilir naptı da asker onu sıktı diceksin askwr halka su sıkıyodu demiceksin haddini bil. Banada kendin gibi salak muamelesi yapma sen kimsin seninle muhattp olucam vatanına ihaneti bu kadar kolay yapan birine haddini bildiricem ama sende o beyin yok
Sugarmommy Beybiiii bak anlamadığın şey parti savunmuyorum AKP li falan değilim ama bu devlete sahip çıkıp savunmak zorundasınız devlet olmazsa bayrak olmaz bayrak olmazsa vatan olmaz hanımefendi o zaman bölünmemiz daha kolay olur içsel sorunlarımız tabiki var ekonomik bir sürü sıkıntımız var ama dışarıya karşı ben devletimi savunmak zorundayim.
Beybiiii Sugarmommy hani senin bir sıkıntın yoktu gül gibi geçinip gidiyordun bakın devlete bir sözüm yok ama ak parti artik ülkeyi bitirdi herşeyi maf etti adam kalkıp tarikatçıların ayağına gidip oy istiyor daha çok şey var da işte
Deryaumay Sugarmommy olaylari desteklemiyorum bu arada sakin yanliş anlamayin ama baştan aday çikmasina müsade edilmeyecekti o zmn ondan bahsediyorum olan sivil halka oluyor diye.
kibritci_kiz kes_allahaskina kadın bu cümleyi acımasız olduğu için söylemedi heralde. Karşısında terör destekçisi biri var.
misssunshine 657 hükümetin yolunu yaptığı, çıksın diye beklediği olaylardır. adayı en başında da kim olduğunu bile bile onaylar ki yem lazımdır. rutin kendin sebep ol, kahraman ol olayıdır gözümde. amerika da her yere barış götürüyor.
Rez 657 olaylar git Gide büyüyor, halk haklı olarak iradesine sahip Çıkmak istiyor , yapılan seçim var kazanan belli ama dinleyen yok, güçler buraya yetiyor sadece
sinoli cnkl Bende yüksekovadayım siz çarşıdasınız herhalde, evlere sıçramaz konu inşallah zamanında neler olduğunj biliyoruz🙏🏼
yusaydefsa 657 Van halkı kendi memleketine esnafına yaptı yapacağını diyeceklerim bu kadar doğunun incisi denilen yer şuan tanınmaz halde bu zamana kadar çok seviyordum artık bu seçimden sonra gördüm ki görevimiz bitse de gitsek oldu
tamamdedimyaa Robinim hayır size yorum yaptıktan sorma kitlenen posta baktım ve beni şaşırtmayacak yorum yapmışsınız. Size edeceğim tek dua ne biliyor musunuz Allah kalbinize iyilik versin. O iftira attığınız polislere muhtaç olmayın.
Alerjikrinit Artık her başlıkta kavga çıkıyor forum çok tatsız olmaya başladı bence kimse kimseyi dinlemiyor
seninbenimlederdinne_ kuzeytobaby Aynen öyle görcek o zaman su sıkmayı su sıkana şükredicekler de işte sistem böyle
kes_allahaskina Şu durumu nasıl savunabiliyorsunuz ya kızlar! Ben burada yaşayan biri olarak çok rahatsızlık duyuyorum. Bunun çözümü bu değil böyle olmamalı. Yemin ederim suriyede gibi hissettim kendimi. Sabahtan beri ses bombası sesleri geliyor korkup kalıyorum.
aura_meselesi_bu_sekerim kes_allahaskina nasıl güzel bir yermiş videolara bakıp öyle derdim Bugün olayları gördüm dehsete düştüm
seninbenimlederdinne_ 657 sizin gibi terör yandaşlarına bu zihin asla değişmicek devirden memnun değilsen çık sende dağa orda su yok ama
kuzeytobaby seninbenimlederdinne_ yok canım hem ayranım dökülmesin hem … madem çok destekliyor çocuğunu göndersin dağa bakalım. Yemez.
657 seninbenimlederdinne_ o kadar güldüm ki yoruma seneler önce sizin gibiler doğu tarafi için aynı şeyi söylüyodular cahiliklerinden ben o devirin değiştiğini düşünmüştüm hala varmış ahh birde böyle devam edecek ya nesil yazık çok yazik
nehirsude0 Chp’ymiş akp’ymis hepsi boş burası Türkiye Cumhuriyeti ve kimsenin eline yar etmeyiz eger kürdistan kurmak istiyorlarsa güçsüz topraklara savaş açarak kendi ülkelerini kurabilirler burasi biraz fazla gelir kimse üstüne alınmasın lafım kürtlere degil kürdistn kuracagiz Türkiye’ye diyen zihniyeti bouk insanlara atamizin emanet ettigi bu topraklar kimseye yar olmaz ne mutlu Türküm diyene 🇹🇷