Benim ikizlerim var doğum sonrası benimde maalesef sırtımda geçmek bilmeyen çok sıkıcı bi ağrı var bazı günler olmuyor ama genelde ağrıyor geçen ay hacamat yaptım ama pnunda etkisini gördüm diyemem.. bayramdan sonra yine yaptıracam umarım geçer çünkü çok zor boynum da tutulmaya başladı dizim de ağrıyor ah ah bu yaşta ne sorunlarımız var Allah beterinden korusun