Papatya-bahcesi Kullandığınız krem varmı? 11 aylık bebeğim var , çok sırtım boynum ağrıyo sizde durumlar nasıl?
Deletedmom_112 Papatya-bahcesi benim de çok ağrıyor bende 17 ay arayla iki sezaryen oldum, birde benim cocuklar biraz ağır biri 17 kilo biri 11 kilo genellikle birinden biri kucağımda oluyor hatta geçenlerde eşime bel fıtığı falan olmadan bi şunları büyütseydim dedim. 😂
Semaaa39 Papatya-bahcesi 15 aylık oğlum. Benimde doğumdan beri geçmeyen bi ağrım var. Bazı gğnler olmuyor. Bazende sırtım baştan aşağa ağrıyor. Oğlumda kilolu bi bebek ayına göre hep en başından. Belkide onunda etkisi vardır.
Momasel Benimde bebeğim 11 aylık olacak ve doğum yaptığımdan beri sırtıma bıçak batması gibi ağrı oluyor ve hassasiyet var geçmiyor bir türlü doktora da gittim ama birsey yok dedi bende bekleyim bakayım ne diyecek diğer arkadaşlar
Momasel Papatya-bahcesi doğum sonrası kas ağrılarının olması normal dedi doktor ama bir sene olacak neredeyse ama geçmedi ağrısını geçtim bıçak batması ve hassasiyeti neden oluyor anlamadım sürekli kuluçlu derler ya kitlatsam rahatlayacak diye aynen öyle 😀
Kaymakliiball Bnimde aynı özellikle sabah yatsktan kalkamıyorum burda bekleyim bende 🤦🏻♀️sezeryan bende
Momasel Hacamat yaptım iyi geldi bir ay boyunca ağrım hiç yoktu bir sonraki ay gidemedim tekrarlamaya başladı bidaha gidecem bakalım inşallah tekrar şifa olur