glovusum akıntıyla başlıyor ilkin ilaç kullanmazsam doktorumun tavsiyesi tabiki tedavi amaçlı 3 aydan sonra olursa kullanırsın dediği ilacı kullanırsam eğer akıntı gibi geliyor bi kaç saat sonra normale dönüyor ama ilaç kullanmazsam 10-15 gün kanamayım o sıra adet tarihimde giriyor bu sefer anlamıyorum adet dışı mı adetmi çok zorlanıyorum gitmediğim doktor vermediğim test kalmadı enfeksiyon var işte geçmiyor antibiyotik kullanınca mantar yapıyor kaşıntı yapıyor yani öyle bir imtihan