kalmaz Karyaemir adet gecikmesinden kaç gün sonra yaptrdnz betaniz. Benimde 6gun gecikmeyle 37cikti sizce düşük değer mi
12345678fatma Karyaemir ben 18 le ogrenmistim bebegimi 2 günde bir kan verdim yükselip yukselmemesime bakiyolar
kalmaz Karyaemir kimyasal gebelik de bı sonraki adetinizde mı oldu düşük kendiliginden yoksa kürtaj oldnzmu
Karyaemir kalmaz bir yıl önce kimyasal oldu kendiliginden adetle atıldı ondan belkide çocuk olmuyordu
KLORAK Brck hiç olmadı reglimden 1 gün önce evde test yaptım öğrendim ertesi gün de kan verdim (2 hafta hiç test yapmadım direkt gittim boşuna kendimi strese sokamadım zaten önüne geçemezdim bir şey varsa)
Brck KLORAK Hadii hayırlı olsun canimm baya yükselmiş gerçekten maşallah bende dokuzuncu gün bugün adetim yedi gün gecikmisken kan verdim başında küçük isareti 1.20 çıktı canim arkadaslar korkuttu sonradan yukselirmi gibisinden