Karyaemir canım bende geçenlerde hamile olduğumu öğrendim 187 çıktı ilk betam 4 gün sonra 713 çıktı. Ama benim sürekli lekelenmem oldu sonra kanamaya döndü. Sonra kasık ağrısı bel ağrısı kanama devam etti doktora gittik ve düşük yapıyomuşum. Doktor çekti aldı parçayı düşmek üzereymiş. Bence değerin gayet iyi ben ilk bebeğime hamile kaldığımı 354 değerle öğrenmiştim. Düşük yaptığım 2. Gebeliğimdi. Dün oldu düşük