devrim_gnl aynen karar verdim ya sorarım ama dediğiniz gibi elbise tercih edecem elbiseden vazgeçemiyorum o kadar tulum takım feln baktım elbise gozuma daha şık geliyor ve yaşım gereği daha çok yakışacağını düşünüyorum bu arada parti öncesi nikahına gidicez oda var yani çok sıradan da olmak istemem en iyisi sade ama sık bir elbise