Linaaa19 Uslubumda herhangi bir yanlışlık yok gayet düzgün tavsiyeye ihtiyacım yok bu konuda insanlığımı sorgulamak da sizin haddinize değil. Keşke siz de bildiğinizi iddia ettiğiniz bir konuda size doğruyu söyleyen insanlara teşekkür etmeyi bilebilseniz. Alçakgönüllülük de bir meziyettir ama ne yazık ki sizde mevcut değil yanlışınızın düzeltilmesine tahammülsüz bir kişiliksiniz belli ki. Daha fazla yorum yapmak istemiyorum size tavsiyem siz biraz araştırıp okuyun bilmediğiniz konularda da ahkam kesmeyin