Anneler bi sakin olun paniğe kaptırmışsınız post sahibini. Parol de calpol de aynı şey parasetamol içeriği. Bebekler için 120 mglık olanı kullanılıyor.
Alikeremim Siz kontrol edin elinizdeki parol şurup 120mglık mı öyleyse sorun yok calpolün aynısı zaten. Ama bekleyin ateşi çıkmadan vermenizin bir anlamı yok. Kollarını bacaklarını tutup aşı yapıldı korkmuş da olabilir o yüzden ağlıyordur. Zaten ateşi çıkacaksa aşı yaptırdıktan sonraki ilk 12 saat içinde çıkar. Takip edin 37,5 olunca üzerini inceltin kasıklarına koktuk altına ıslak havlu koyun düşmezse 38 i geçerse 1 çay kaşığı verebilirsiniz.