mom1900 dorukdemir3 zaten büyüyünce düzelecek diye dişimi sıkıyorum. Sıka sıka diş kalır umarım o zamana kadar 😂
dorukdemir3 mom1900 inşallah cidden zor ya 3.yü istiyordum aslında ama bıda asla diyorum şimdi dün gece aynen sizinki gibi saat başı kalktı insanda uyku diye birşey kalmıyor o kadar sinirli ve agresif oldum ki afedersiniz evimide bok götürüyor🥺
yusros1350 dorukdemir3 benimde aynı her saat başı meme için kalkıyor desem yalan olmaz. Dişten kaynaklı diye düşünüyorum. Yada 6. Ay atağı 🥲