seizetheday mihriblue ben sezaryen olmuştum sağlık ocağında ebeye sordum devlette taktrcam bu arada normalde 40 çıkmadan takılır dedi ama 40ından sonraki ilk adetin değil ikinci de takılır dedi araştırmadım bi doktora da sorcam bi ara gidip
suleatli _Goktugunannesi__ ağrı kanama hiç birsey yok bende canım sadece kahve leke geliyo akıntı gibi ilişkiye girsem günah olurmu acaba
_Goktugunannesi__ suleatli Benimde aynı leke geliyordu girmedim ama oruç ve namazda 10 günü geçen lekeler özür olarak sayılıyor ya hani ondan pay bi ersek günah değil sanki ama her ihtimale karşı güvenememiştim ben
alparslanozyildiz mihriblue adetli değildim beta bakıldı sonrasında takıldı 20.gğn sonunda geri çıkarttırdım kanama aşırı yapmıştı bende 😂
_Goktugunannesi__ suleatli 1 ay boyunca ara ara devam etmişti 3 4 günde bir şeklinde ama ilk 20 gün hergün olmuştu