kubraege 3 ay red yaşadım her yolu denedim halay çekerek bile emzirdim sütü asla biberon ile vermeyin kaşık ile içirin kolay yolu bulmuş emmez tabi memeyi 😊 öncelikle biberon çıkınca hayattan sürekli memenizi teklif edin. Birinde ağlar ikinci de ağlar 3. De tutar. Yani siz pes etmeyin. Ac da duracak. Sürekli teklif edin biberon kesinlikle vermeyin