kubraege benim doktorum bebeğim 10 günlükken mamaya başladı göbek kordonunda sorun oluştuğu için sadece 30 cc emdikten sonra günde 4 kere diye. Ama kesinlikle biberon kullanmıçaksın demişti ya şırınga ya da kaşık biberonla vericeksin şimdi rahat gelir biberon ama 3 ay geçince bile bırakır demişti şimdi sen bu postu açınca o aklıma geldi 🙄 Demekki doktor haklıymış.Biberonun ucunden çekim çok rahat oluyo dedi hatta anne göğüs ucu şeklinde dedim hiç birini kabul etmiyorum biberon kullanıçaksan hiç verme demişti 😕