Kızlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum Rabbim yavrularınızı size bağışlasın bugün emara girdim çok şükür lenf bezimde iltihap yokmuş sadece az az su toplama ve kan birikimi varmış hiç korkulacak bişey değilmiş zaten antibiyotik kullanıyordum 5 gün daha kullanmam önerildi dikişlerimede günde iki defa batikon kullanmalıymışım temiz tutmalıymışım Bu kadarmış çok mutlu oldum Tekrar ilginiz için teşekkür ediyorum 😘😘