Ben 10 gün önce sezaryen ile doğum yaptım ilk bir kaç gün çık iyiydim sonraki günlersol kaşıkta bir agrı sanki köz koymuşlar oraya öle bir yanma hissettim dr gittim kasık left i büyümesi dedi dr antibiyotik yazdı 2 gündür kullanıyorum bi değişiklik yok ağırlarım devam ediyor çok zor durumdayım bilen duyan varsa yardım etsin bu kasık leftini yaşayan Ne yapmam lazım ne iyi gelir süreç nasıl ilerler umarım yardımcı olacak olan olur duanızıda eksik etmeyin Lütfen şimdiden Allah razı olsun uzun oldu hakkınızı helal edin