Gamzeliff hahaha😄 ay o bende de var 🤭 gözlüğü takınca her şey HD kalite wuhuuu🥂
Ben yıllarca lens kullandim. Evlendikten sonra lens çok kullanmadım ve gözlüklerim de gistermemeye başladı… Doktora gittim, çizelim ama lens kullanma bu surecte dedi. Okkeeeyyyy de, gözlük d takamıyorum, oğlum alıp atıyor🤦🏻♀️ bakalım, hayırlısı 😄
Lens alışınca çok güzel bir şey,🥰 güle güle, sağlıcakla kullanın🥂