Mavili-mavilimorcicek girlmomm Sık sık banyo yaptırmak iyi gelir ayrıca bebek yagi sürüyorsunuz cildine sürmeyin banyo suyuna sıkın o da iyi geliyor.Krem de sürebilirsiniz.
mihriiican girlmomm çok yakın bir zamanda benim kızımın da suratında oldu. Mustelanın cicastela reapiring diye bi kremi var ondan kullandım o hemen geçirdi. Pişik kremi filan hiç fayda etmedi.
girlmomm Ser-Ay yıkadım inşallah geçer hemen Ege bölgesindeyiz havalar bir anda aşırı sıcak oldu ondan oldu muhtemelen
girlmomm Sanaelpencedurmam ince giydirmeye başladım inşallah geçer Ege bölgesindeyiz havalar çok sıcak ondan oldu
girlmomm Gizemkcdmr aklımda olsun eczaneden bi krem aldık işe yaramazsa onu kullanırım teşekkürler 🙏🥰
girlmomm inciliduygu evet havalar bi anda ısınınca kıyamam ondan oldular bende üstünü falan hiç örtmüyorum ama inşallah geçer hemen 🙏