Bizde de aynı durum var salya havasızlık vs boynu kıpkırmızı çocuğun ama iki gündür bebek pudrası döküyorum baya rahatlattı bence🤔 ben hep kremle geçer diye düşündüm almadığımız krem kalmadı hiçbiri fayda etmedi zaten krem ıslak bırakıyor illaki.. sonra bir büyüğüm pudra yap dedi valla denedim el mahkum iyiki de dinlemişim kuru tuttuğu için en azından artmasını engelliyor