2bebisannesi_ tazeanneyimbennn yenidoğan bebegi 2 saatte bir emzir uyandır mutlaka sarilik vs olur şekeri düşer zaten benim bebeğim 3 aylik bende hala uyandırıyorum çünkü bazen 7 8 saat uyuyor gece