Bebeğim çok derin uyuyordu bende aç kalmasın istedim uyandırdım bir şekilde ve emdi buradaki anneler de uyandırın dedi emerken bir anda çok kusmaya başladı burnundan bile geldi o kadar kötü oldum ki düşüp bayılacaktım bebeğimi saat başı emziriyordım öyle yapmamam lazımmış kendimi sorguluyorum akşamdan beri canım çok sıkkın