Elifyor Bende çok hastayım gitmeyi düşünmüyorum. Zaten ikamet aldırmadık oy kullanacağımız yerde bize çok uzak 🤦🏻♀️ inşallah ceza falan gelmez
yusaydefsa Babygirll ikematgahım farklı bir şehirde ama burada da olsa kullanmazdım doğunun bir ilçesinde yaşıyorum sonuç belli zaten benim oyumla değişmeyecek birşey
Atssssss000 Babygirll bu lafinizdan sonra az çok anladım tercihinizi, nolur ulkemizin gelecegi icin oy verin🙏🌸
Babygirll Atssssss000 kime vereceğim eşimle sabahtan beri bunu konuşuyoruz ülkemiz ne hale geldi sabah oy kullanılıcak ama hepimizde tuhaf bir burukluk var 🥺
Kuzeysmom_ Cezası var kesmezler diyemem hatta bir gün önümüze toplu bi ceza bile gelebilir ülkemizde her an her şey olabilir , özellikle bu seçimden sonra her şeye hazırlıklı olalım oyumuzu kullanalım 😂
24032023 29 yaşındayım hiç bir yere oy atmadım hiç de ceza almadım kendi hür hakkım atmak zorunda değilim atabileceğim düzgün bir parti göremiyorum daha
Babygirll 24032023 aynı düşüncedeyiz ama bu devletin işi belli olmaz ansızın önümüze koyar cezaları gitmedim gitmemde
Ecemnurmom Babygirll vala hiç gidemem yeni doğum yaptım ağrılarım var keserseler de kesimler hiç umurunda değil