Babygirll Oy kullanmayanlara gerçekten ceza kesecekler mi 300₺ imiş ama ben kullanmıycam oy bi mühür bize 600’e patlar böyle bir Şey varmı Seçmen kağıdımızda gelmedi ahaha 😅
OptimusPrime Babygirll Seçmen kağıdı olmasına gerek yok edevletten görebilirsiniz. Bir tanıdığıma geçen seçimde oy kullanmadığı için ceza gelmiş. 🤷🏻♀️ Devlete para lazım. Bence keserler ceza.
alpaydin Babygirll valla bizde taşınmak zorunda kaldık son 2 ay kala ikametgah aldırdık ama oy kullanıcamız yerden uzakdayız dedik cezayı öderiz ama yol parası bide küçük bebek rezil olmayız yolda
mervemir- Babygirll cezası var mı yok mu bilmiyorum, fakat siz layık birisini görseniz de görmeseniz de birileri sonuçta olacak, o yüzden vatandaşlık hakkınızı kullanmanızı tavsiye ederim muhakkak bir fikriniz vardır
Babygirll mervemir- maalesef o düşüncelerim içerisinde kimse yok hepsinin var bir şeyi Suriyeliler yeterli bizim haklarımızı da aldılar saolsunlar kullansınlar onlar yeter
Atssssss000 Babygirll bu lafinizdan sonra az çok anladım tercihinizi, nolur ulkemizin gelecegi icin oy verin🙏🌸
BenMathilda Babygirll Hayır ceza yıllardır var güya, yıllardır oy kullanmıyorum hiçbir ceza uygulanmadı bundan sonra da sanmam. Göz korkutup oy kullandırtmak amaç muhtemelen
efeninannesi4207 Babygirll aa gerçekten ceza var mı acaba ben hep kullandim ama oğlum hasta onu bırakıp gidemem ne yapcam bilmiyorum
_Goktugunannesi__ Babygirll Valla ceza işini bilmiyorum ama bende kullanmıyıcam eşime sen kullanıyorsan kullan ben kullanmam dedim oğlum hasta git gel eziyet edemem