Pol34 ecemguner ben 😂 kullanışlı oluyor açıkçası bi altın bilekliğe o kadar para vermek saçma geliyor ona vereceğim parayı çeyrek aldım 300 liraya 3-4 tane çelik alıyorum. Kopsa da üzülmüyorum ki geçen seneden beri taktıklarım var ne kararma ne kopma oldu. Altın kolyem vardı bi kere koptu tamir ettirdim koptu satsam para bile etmiyor yarı fiyatına alıyorlar o yüzden yatırım için altın kolye bileklik bana çok gereksiz geliyor
Minel-inannesi ecemguner altin kullanirken yipranabiliyo, takilip kopabiliyo, kaybolabiliyo, satarken iscilikli oldugu için zarar ediyo o yuzden kullanmaya celik, yatirima gram ceyrek🤌
Tansukiz ecemguner uzun yıllardır kullanırım bana mı denk geldi bilmem hep de ucuz alırım 100-150 tllik şeyler kaynak noktalarından kopmadığı sürece hiç bir şey olmuyor valla sadece yüzük tavsiye etmem esneme payı hiç olmadığı için biz kaza olur ne bileyim ödem olur vs yüzüğü çıkaramazsınız bileklik kolye küpe kullanabilirsiniz stainless stell arması olan her Çelik uzun süre kullanılır öyle 600-700 tl verip de kazıklanmanıza gerek yok
Pol34 ecemguner bol satışlarınız olsun ben de e ticaret işi yaptığım için toptancılarla tanışığım. Genelde istediklerimi alabiliyorum
Pol34 ReisinKizi ben toptancılarından alıyorum. Valla yalan değil ekran atabilirim 😂 işim gereği tanışık olduklarım oldu gidince alıyorum dayanamayıp
Pol34 tultanhanim deterjan çamaşır suyu falan değmedikçe bir şey olmuyor. Ben Eminönü’nden alıyorum. Online olarak modalukka güzel modeller getiriyor bence
Laydaren tultanhanim Ekim31 diye bir butikten. Asssla kararma yapmadı. Denize bile 3 gün peşpeşe girdim,duşa giriyorum, bulaşık yıkıyorum. Hala sapasağlam. Trendyoldan bir kaç ucuz Çelik adı altında aldım asla çelik değiller, 1 ay sürmedi renklerinin gitmesi
tultanhanim Laydaren işte bende çok istiyorum ama çekiniyorum kararma yapar diye İnstagram sayfaları felan var mı acaba? Pek takı sevmem ama bu aralar bi merak sardı 😅
Laydaren tultanhanim Var var, ama instagram satışları yok sanırım. Kendi web sayfaları var, Samsun’da da mağazaları var. Ben genelde gittiğimde oradan alıyorum, indirim varsa sayfalarından alıyorum😊 hepsi bu kadar pahalı değil, uygun ürünleri de var.
tultanhanim Laydaren Bu sayfa mı acaba 😅 Pahalılığı pek önemli değil açıkçası, çok uyguna var ama hemen kararıp çöp olacağına kullanabilmem önemli 😊 Beğendiğim bi kaç Model var instagram da ama güvenemedim
Nursema24 Pol34 eminonunde önerebileceginiz toptancı çelik ürünleri satan yer ver mi söyler misiniz size zahmet
ReisinKizi Pol34 yok canım ne yalanı merak ettim nerden aldığını. Ben de çelik küpe takmayı seviyorum çeşit çeşit.
Uykusuzhergeceeee Pol34 ne iş yapıyorsunuz acaba? Ben de sosyal medyadan ürün satışı yapmak istiyorum ama çekincem var. Toptancılara güvenemiyorum
Pol34 153s34 tanışık olduklarımdan 1 parça da aldığım oluyor ama çoğu çelik toptancısında alt limit var mesela diyor ki 1000-1500 tl altında kalmasın istediğiniz ürünü seçin. Her üründen 3-5 tane almanıza gerek kalmıyor birer parça alsam 10 tane olsa yeterli. Valla daha detaylı isteyene özelden sayfa adı da verebilirim. Burdan yazıp satan arkadaşlara ayıp olmasın
Pol34 ReisinKizi çoğunun alışveriş limiti 1000 tl falan oluyor yani dışardan 500e falan alacağıma 500 daha ekler 10 parça şey alırım diyip batıyorum her seferinde 😂😂
153s34 Pol34 hee anladm. Ya ben bi kere kendim icin btane kupe ariyordum. Sonra toptancilarin orayi gezeyim dedm. Neyse dur soraym bi yere dedm. Adam dediki en az 500 adet almaniz lazim 😳 tmam oldu abi iyi gunleer dedm icimden 😂 demekki her toptancida aynsi gecerli degl herhalde. Dediigniz gbiyse iyi yaa. Oyle dha makul ve mantkli yani