utkummm selamlar benim bebeğimde doğduğu günden beri neredeyse yüzüstü uyuyor bizde 3 aylıkken sünnet yaptırdık hiçbir etkisi olmadı ilk gün hatta 3-4 saat sonrasında bile yüzüstü yattı bezi ve sargısı zaten koruyor pipiyi hiç sorun yapmayın o bir şekilde buluyor yolunu:)