utkummm benim oğlum da çok gazlıydı doğduğundan beri kafasını çevirebiliyordu ve yüz üstü yatıyordu sadece öyle rahat ediyordu. 27 günlükken sünnet ettirdik. Sadece 1 gün bardak kullandık ve doktoru yüz üstü yatmasında bir sakınca yok dedi. Mecburen de yüz üstü yattı. Şuan 4,5 aylık hala yüz üstü yatar sırt üstü uyuyamıyor ama sünnettede bir sıkıntı yaşamadık.