irem066 sütünün azlığını üzerine damlamasindan ölçmüyorsun umarım.. göğüs terbiye olur derler.. çocuğun ihtiyacına göre o akmalar azalir.. emdikçe de gelir tıkanmaz.. bol su ve dinlenmeye devam tabii ki.. bir de hamileyken aldığınız takviyelere en az 6 ay devam etmelisiniz.. magnezyum d vitamini vb..
yine de ek birsey yapmak istiyorum dersen kaynar var.. lohusa şerbeti diye de geçer ama boyalı şeker değil içinde zencefil yenibahar vb baharatlar var çok güzel bağışıklığı da güçlendirir ne zaman halsiz hissetsen yap sütünün de verimini artırır Allah’ın izniyle 🌸☺️