buketadenatalay irem066 kesinlikle pes etmeden devam edin emzirmeye çünkü emdikçe sütünüz çoğalacak emmezse sütünüz gelmez ki sabırla emzirin vazgeçmeyin bakın görün bir süre sonra sütünüz nasılda gelecek
ilayksm irem066 canım tahin ye benim denemediğim şey kalmadı en çok tahin işe yaradı ve acayip arttı sende memnun kalırsın inşallah
Senizinc Merhaba 2.bebeğim aralarında 3 yaş var ilk bebeğimde sütüm cok güzeldi 2yıl oldu emzirmeyi bırakalı suan 2.bebeğim 2 aylık ve ilki kadar göğüslerim şişmiyo. vücut alışkın oldugu içinmi bebeğe göre süt üretiyo vücudum ? Bilgisi olan yazabilirmi kafayı yicem kaç gündür düşünmektn🙂
Ekncirem irem066 bestlak kullandıktan bir saat sonra baş dönmesi oluyor mu ya ben çok kötü oluyorum ikidir normal mi
maygirl irem066 protein,dereotu,rezene cayi,bulgur,ozellkle.tahin helva…çiğ kuru yemişler,kurubaklagiller..pekmez.ve bol su icmek anne sutunun %80oluşumu sudur.
gamzeci minikkurabiyee benımkı de 2 aylık olmamıştı boyle oldugunda azaldı süt dedım durdum sonra baktım herkeste olmuş bu durum o taşmalar gitti üzülmüştüm sonra bebegım düzenli kılo aldı doyuyor Du da sütün yeterli oldugunu anladım yınede bol su içtim sütün %80 i su dan oluşuyor zaten doktor su iç dedi sadece yeterli de oldu çok şükür
minikkurabiyee gamzeci ay çok teşekkür ederim bi telaş ettim ama burdan da sordum herkeste oluyormuş 1 aylık kontrolüne götürdüğümde kilosu gayret iyidi bende bol su içmeye çok özen gösteriyorum
Begm_i irem066 bol su içmek, düzenli sağım(power pumping vs.), bolca protein ağırlıklı beslenmek iyi gelir sütünüze. Bana ekstra süt yapan tahin helvasıydı
Ardenaden Senizinc 3460 dgdu 2 ayligz 6 kilo aksm sutum yetmiyr gbi geliyor e bebek malt icecegi iciyrm 2 gecedr mastitnolck kdr dolu.olyr gogsum geceleri
hasmelad irem066 dut kurusu hoşafı çok iyi geliyor Tahin pekmez karışımı Tahin helvası Hurma Kuru incir Mesela 2 hurma 2 kayısı 2 incir doğrayın üstünevgeçicek kadar su Suyu bitene kadar haşlayın Ezici ile ezin Üstüne biraz tahin tüketin Şahaneoluyor ve sütü çok etkiliyor
irem066 Ardenaden ıse yaradımı gerçekten bende alayom benımde 2 aylık 5800 du kılosu en son ben gaz yapar diye korkuyorum o ıcıcek ya
Senizinc Ardenaden benm 3830 doğdu evde tartıyoruz 5850 kilosu bestlak kullanıyorum bugun malt deniyim bende insallah düzelir