@Aysktr haklısın valla Canım ama onlar bizi anlamıyorki annesi ne yapabilir bende aynı durumdayım, eskiden çok güzel uyurdu 9-10 gibi yatardı gece 2 gibi kalkar emerdi uyurdu, sonra darma dağınık olduk, dünde saat 9/10 gibi yattı 1 mi 2 gibiydi uyandı uyumadı zaten hasta bide:( ama ben çöküşteyim bide gün boyu beni istiyor yapışık ikiz gibi 🙈8 Aylık olacak 4 gün sonra