Sizi çok iyi anlıyorum çok haklısınız ama geçecek 💙İnanın bana geçecek💕Ona her baktığınızda içinizde kelebekler uçuşacak o sizin bir parçanız 🐣Sabredin bir insan yetiştirmek kolay değil🙏🏻Cennet bu yüzden ayaklarımızın altına🦋Benimde kıZım 4.5 aylık sabır ve dualarla büyütüyorum onu bize en iyi gelen şey bu çünkü 💝