Alyalina3 benimkisi de 3.5 aylık bazen tüm yumruğunu bazen parmağını sokuyor ama ben e alışkanlık yapılacak bi dönem değil rastgele nere denk gelirse alıyor gibi. Parmağı emmeye devam ederse çıkarıyorum ya da emzik veriyorum. Diş dönemi diye düşünüyorum eline ne alsa ağzına götürüyor çünkü