Alyalina3 İyi geceler ya benim kızım emzik emiyor aynı zamanda her emziği cıkartığında parmağını emiyor daha 2 aylık ve bu durumdan aşırı rahatsız oluyorum nasıl bu duruma ilerlemeden çözüm bulscağimm😞😞
Gonuel Alyalina3 neyinden rahatsız oluyorsun canım? Diş için hazırlık yapıyordur belkide? Benim bebeğimin dişi 3 aylıkken çıktı bazı bebekler erken çıkarabiliyor yani ondan da olabilir.
Enu Alyalina3 direkt psrmak mı emiyor yoksa elinin tamamını ağzına sokmak istiyor gibi mi? Benim kızım da 2 aylık, kendini keşfediyor dediler diye ellemedim
Durucuumm Alyalina3 2 aylık çocuk da alışkanlık olacak bir durum değil ve asla engellememeniz gerekiyor diş hazırlığı elini farketmesi ve ağzı ile objeleri anlamlandırma ve en önemlisi 0-3 yaş oral dönemdir. Engellerseni eksikliğinde ileride çok büyük problemler ve duygu durum bozuklukları yaşarsınız. Rahatsız olunacak bişey yok.
Niluu Alyalina3 Benimkide parmak emiyor uyumaya çalışırken ve uykusu gelince şuan 20 aylık devam ediyor üstünde durmuyorum elbet geçecek doktorumuz da engellemeyin dedi
Alyalina3 Gonuel yani rahatsız olmamın sebebi elini emiyor oluşu değil bu duruma alışması cok var cevremde 3 yaşında parmak emen inşallah gecici bir serüvendir diştendir
glcn1990 Benim kızım da o şekilde parmak emmeye başladı ve 4 yaşına kadar emdi parmağını şuan bir senedir emmiyor çok uğraştım cidden ilk zamanlarda küçük dişi damağı kaşınıyor demiştim 4 yaşına kadar parmak emdi şükür unuttu artık emmiyor
Alyalina3 glcn1990 maşallah bende cok korkuyorum alışır diye ya diş diyorlar ama bunu parmak emmeden de yapabilir 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
hmrv glcn1990 benim kızımda 3aylikken başladı emmeye şuan 5yasinda .ne yaptıysam bırakmadı uykuya parmak emmekle daliyodu .eme eme parmağı soyulmuş yara olmuş fark ettim emmeye devam edersen parmağın daha kötüye gider dedim 2 ay oldu birdaha ağzına almadı çok şükür
Alyalina3 Durucuumm engellemiyorum sadece alışır diye endişe ediyorum bu aylarda başlıyor cünkü ve uzun yıllar bu böyle gidebiliyor
Alyalina3 Niluu bende engellemek istemiyorum kendini keşf ediyor farkındayım ama alışkanlık olur diye korkuyorum
Enu Alyalina3 aaa o zaman kötüüü benim kuzenim de yıllarca emdi parmağını… benim kız şimdilik bütün elini sokmaya çalışıyo😅
Durucuumm Alyalina3 hayır kendiliğinden geçecektir baskılamadığınız sürece( çocuk gelişimciyim bu arada)
Durucuumm Alyalina3 baskılanmasıpı sürece alışkanlık yapmaz. Gelişimim özellikleri bu. 3 yaşında anal dönem Başlıcak oda sıkıntılı ama aileler bilinçli olursa olursa tüm süreci doya doya yaşarsa sıkıntı olmaz